Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Tres carreteres continuen afectades per la neu al Pirineu

Tres carreteres continuen afectades per la neu al Pirineu

Les precipitacions han estat molt ben rebudes per les estacions d'esquí del vessant nord Els termòmetres han registrat xifres de fins a 13 graus sota zero

Barcelona'92 - 20 anys - Trobada de Voluntaris
Barcelona'92 - 20 anys - Trobada de Voluntaris
30/01/2012 10:44

Tres carreteres continuen afectades per la neu aquest dilluns a l'Alt Pirineu i Aran. Segons informa el Servei Català de Trànsit, es necessiten cadenes per circular per la C-142b des de Naut Aran per accedir al Pla de Beret. També calen equipaments especials a la C-28, d'Esterri d'Àneu al Port de la Bonaigua. La C-28 de Naut Aran cap al Port de la Bonaigua està tallada.

La neu ha estat molt ben rebuda al Pirineu, sobretot a les estacions d'esquí. Les precipitacions van començar dissabte a la nit i van baixar progressivament fins a cotes de 600 metres. Han deixat gruixos de fins a 40 centímetres en pobles de la Val d'Aran i l'Alta Ribagorça.

Les temperatures mínimes han baixat fins als 12,7 graus negatius a Boí, per exemple, i encara que durant el dia el termòmetre es va anar recuperant, les ratxes de vent, de fins a 90 quilòmetres en els punts de més alçada, han fet augmentar la sensació de fred arreu.

La predicció és que demà hi hagi una nova nevada a la Val d'Aran, els Pallars i la Ribagorça. La cota de neu podria baixar fins als 600 metres a Aran i els 800 a la resta.

Mostrar formulari de contacte