Tres sessions més d'espectacles en directe a Cinemes Guiu aquest febrer
El dia 7, la sala urgellenca oferirà el Nederlands Dans Theatre des de la Haia També s'ha programat 'Nabucco' des de la Scala de Milà, el dia 13, i 'Eugene Onegin' des de la Royal Opera House, el dia 20
Cinemes Guiu ja té preparats tres nous espectacles en directe des dels millors teatres europeus per aquest mes de febrer, a través del Circuit Català de Cinema Digital.
La propera sessió serà dijous vinent, dia 7, a les 8 del vespre amb l'espectacle 'Una vetllada amb...Crystal Pite', amb la participació del Nederlands Dans Theater. S'emetrà en connexió amb el Teatre Lucent de la Haia (Països Baixos).
La setmana següent, el dia 13, també a les 20.00 hores, es podrà veure 'Nabucco', de Giuseppe Verdi, des del teatre de la Scala de Milà. L'obra és dirigida per Daniele Abadao i el repartiment l'encapçala Leo Nucci.
Finalment, dimecres dia 20, a les 20:15h, s'emetrà 'Eugene Onegin', de Txaikovsky, des del Royal Opera House de Londres, amb direcció de Kasper Holten.
