Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Un camió d'escombraries xoca amb una branca d'un plataner al passeig Joan Brudieu

Un camió d'escombraries xoca amb una branca d'un plataner al passeig Joan Brudieu

La grua incorporada al vehicle ha impactat amb l'arbre i n'ha trencat una part, però no hi ha hagut danys materials ni personals al voltant. També aquest dijous, un incendi ha afectat una furgoneta a l'avinguda del Salòria

El passeig Joan Brudieu aquesta tarda. En primer pla, el plataner amb una branca arrencada per un camió; i a la cantonada, les restes de la branca tallades (Foto: RàdioSeu)
El passeig Joan Brudieu aquesta tarda. En primer pla, el plataner amb una branca arrencada per un camió; i a la cantonada, les restes de la branca tallades (Foto: RàdioSeu)
30/07/2026 19:45

La Policia Municipal de la Seu d'Urgell i els Bombers de la Generalitat han hagut d'assistir aquest dijous un camió de recollida de residus que ha quedat encastat per la seva part superior contra una branca d'un dels plataners del passeig de Joan Brudieu, en ple centre neuràlgic de la ciutat.

L'avís de l'accident s'ha rebut pels volts de 2/4 de 4 de la tarda. El camió pertany a la Mancomunitat d'Escombraries de l'Urgellet i és dels vehicles que es fan servir per buidar els contenidors de recollida selectiva (envasos, paper i vidre), per la qual cosa porta incorporada una grua a la part de dalt. Per causes que ara s'analitzen, aquest element de càrrega s'ha quedat enganxat a una branca de grans dimensions, en un arbre situat al costat est del Passeig i a pocs metres tant dels quioscos com del carrer de Fra Andreu Capella. 

A causa de l'impacte, la branca s'ha trencat i ha caigut a la calçada. Tot i això, per sort no s'ha hagut de lamentar danys materials ni personals al voltant. L'accident ha obligat a tallar el trànsit en aquell punt, per tal de retirar la fusta i tallar-la a trossos. Posteriorment la branca tallada s'ha deixat un racó, a la cantonada amb Fra Andre Capella, i al vespre ja s'havia restablert la circulació. 

D'altra banda, els Bombers del parc de la Seu també han hagut d'intervenir aquest dijous en un incendi que ha calcinat parcialment una furgoneta a l'avinguda del Salòria. En aquest cas l'avís s'ha rebut just abans de la una del migdia (12.57 h), des de davant del número 83 d'aquest vial, a la cantonada amb el carrer de Joaquim Viola. Per causes que es desconeixen, ha començat a sortir fum del motor de l'esmentat vehicle i les flames s'han escampat per tota la part davantera de la carrosseria. 

Al lloc s'hi ha desplaçat inicialment una unitat de la Policia Municipal i tot seguit hi ha arribat una dotació dels Bombers, que han pogut apagar el foc amb un extintor. També han treballat per apagar les bateries i refredar la superfície afectada. Posteriorment han revisat els punts calents amb càmera tèrmica, per mirar d'evitar que el foc revifés.

Mostrar formulari de contacte