Un detingut a Asnurri per contraban de tabac
L'home, de 36 anys i d'origen algerià, portava 2.400 paquets, valorats en 7.200 euros La intervenció va ser a la pista forestal del Serral de la Gallina, al municipi de les Valls de Valira
La Guàrdia Civil ha detingut a Asnurri un ciutadà de 36 anys, origen algerià i resident a França, per un delicte de contraban. L'acusat, T.B., va ser interceptat quan transportava amagats a dins del seu cotxe, un Renault Clio, 2.400 paquets de tabac de contraban de diverses marques, valorats en uns 7.200 euros.
Els fets es van produir aquest domarts a dos quarts de dotze de la nit, quan una patrulla del cos va veure el vehicle circulant per la pista forestal del Serral de la Gallina, a Asnurri, al municipi de les Valls de Valira. Després d'aturar i escorcollar el vehicle, els agents hi van trobar el tabac amagat a l'interior de dues maletes.
Davant els fets, la policia va detenir el conductor pel delicte de contraban. L'home va ser posat a disposició del Jutjat d'Instrucció nº 1 de La Seu d'Urgell (Lleida), de la mateixa manera que el cotxe i el tabac intervingut.