Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Un mort en un incendi a l'avinguda Carlemany, a Escaldes-Engordany

Un mort en un incendi a l'avinguda Carlemany, a Escaldes-Engordany

Set persones més han ingressat a l'Hospital Nostra Senyora de Meritxell, dues d'elles en estat crític, i s'ha hagut de desallotjar una cinquantena de veïns

Incendi a l'avinguda Carlemany (Foto: Policia Andorra)
Incendi a l'avinguda Carlemany (Foto: Policia Andorra)
25/04/2020 17:10

Una persona ha mort aquest dissabte en un incendi que s'ha declarat al segon pis d'un edifici ubicat al número 55 de l'avinguda Carlemany d'Escaldes-Engordany, entre la plaça Coprínceps i l'avinguda de les Escoles. El foc ha començat cap a dos quarts de dues de la tarda.

D'altra banda, el SAAS ha informat que 7 persones han ingressat a l'Hospital Nostra Senyora de Meritxell amb diverses patologies arran del sinistre. Es tracta d'una dona de 42 anys i un noi de 16, en estat crític per intoxicació. També hi hauria 4 veïns més amb intoxicació lleu, tres dones de 20, 48 i 54 anys i un home de 50. Una persona de 35 anys hauria estat atesa d'un traumatisme lleu. 

Una cinquantena de persones de l'immoble i dels edificis adjacents han hagut de ser traslladades. Els veïns del bloc afectat han estat allotjats a l'hotel Font del Marge i els dels edificis del costat, el 51 i el 53, han pogut tornar ja a casa seva.

En les tasques d'extinció hi participen els Bombers d'Andorra i diversos cossos de seguretat i d'emergències. Al lloc dels fets s'hi han desplaçat el cap de Govern, Xavier Espot; el ministre d'Afers Socials, Habitatge i Joventut, Víctor Filloy, i els cònsols Rosa Gili i Joaquim Dolsa.

Mostrar formulari de contacte