Un nou detingut a Balaguer pels robatoris a les escoles d'Organyà i Coll de Nargó
Els Mossos d'Esquadra han detingut un veí de Balaguer, de 41 anys i de nacionalitat romanesa, per la seva presumpta implicació en el robatori de material escolar i tecnològic als col.legis d'Organyà i Coll de Nargó.
Segons ha comunicat la policia, la investigació es va iniciar ara fa dos mesos, arran de la denúncia feta pels centres educatius afectats. Els agents van constatar l'existència d'una banda que robava a escoles o bé a cases particulars i després revenia el material a baix preu al mercat negre. S'apunta que l'home detingut a Balaguer, Gavrila SO, seria la persona que s'encarregava de la venda.
Els altres membres de la banda havien estat detinguts dies enrere per part de la Guàrdia Civil. Entre el material que se'ls va trobar hi havia ordinadors portàtils, projectors, càmeres i discs durs. No es descarta recuperar més objectes robats.
La detenció es va produir dilluns i l'home ja ha passat a disposició del Jutjat d'Instrucció de Guàrdia de la Seu d'Urgell, acusat d'un delicte de receptació.