Un veí de la Seu denuncia un policia municipal per una presumpta agressió
L’Ajuntament ha obert un expedient sancionador a l'agent i investigarà el cas Alfons Carrillo ha iniciat una recollida de signatures contra l'actitud de l'urbà
Segons informa el diari La Mañana, un veí de la Seu, Afons Carrillo, vol portar als tribunals un policia municipal de la Seu per una presumpta agressió. Els fets van passar dilluns a les cinc de la tarda davant del col.legi “La Salle”. Carrillo explica que va aparcar “per uns segons” el seu vehicle en l’espai d’estacionament reservat a l’autobús escolar i va ser llavors que l’agent municipal presumptament el va “increpar i posteriorment immobilitzar de forma violenta”. Carrillo afirma que el policia el va tractar “com si fos un delinqüent “ davant de la seva filla, malgrat que li va dir civilitzadament que només havia estacionat “durant un moment per recollir la nena”.
L’advocada del cas considera que l’actuació és “desproporcionada, vulneradora i restrictiva dels drets fonamentals” i que és “molt greu” ja que l’agent va actuar així tot i que no “hi havia cap situació de risc” i que estaven presenciant l’escena nombrosos nens i nenes del centre escolar.
L’inspector de la policia local, Josep Martínez, ha expressat la voluntat d’aclarir els fets. De moment, l’Ajuntament ha obert un expedient sancionador al policia -que serà tractat el pròxim dilluns a la Junta de Govern del consistori urgellenc-, i ha iniciat una investigació.
Alfons Carrillo ha iniciat una recollida de signatures entre els pares i mares del col.legi La Salle perquè no es tornin a repetir aquests fets. El veí urgellenc presentarà el cas i les firmes dilluns que ve a l'alcalde de la Seu, Albert Batalla.