Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Una vuitantena d'alumnes de Medicina de la UdL faran pràctiques al Pirineu

Una vuitantena d'alumnes de Medicina de la UdL faran pràctiques al Pirineu

Les estades, d'un i dos mesos, seran possibles gràcies a un conveni pioner a l'Estat Les institucions i els centres mèdics faciliten als joves l'allotjament i n'assumeixen la manutenció
Entrada del CAP
11/06/2010 13:44

Una vuitantena d'alumnes de Medicina de la Universitat de Lleida (UdL) faran pràctiques en hospitals i centres d'atenció primària del Pirineu durant el curs vinent. La xifra multiplica per cinc l'estudiantat que ha fet aquest any la rotació en equipaments sanitaris de les comarques de muntanya, segons ha explicat el degà, Joan Ribera.

Les pràctiques, d'entre un i dos mesos, són possibles gràcies a un conveni pioner a l'Estat que van signar ara fa un any la UdL, la Regió Sanitària de l'Alt Pirineu i Aran, el Conselh Generau d'Aran, els consells comarcals de l'Alt Urgell i el Pallars Jussà i els ajuntaments de la Seu d'Urgell i Tremp. L'acord també inclou l'alumnat de l'Escola Universitària d'Infermeria de la UdL.

Per tal de facilitar l'estada a l'estudiantat de Medicina i d'Infermeria al Pirineu, els ajuntaments, els consells comarcals i el Conselh Generau d'Aran els cedeixen un pis i es fan càrrec de les despeses de manteniment. A més, els hospitals i centres d'atenció primària assumeixen la manutenció durant la seva estada.

Mostrar formulari de contacte