Valuós empat de La Seu FC amb l'Albi (2-2)
Derrotes de l'Organyà a Mollerussa (4-1) i de l'Oliana amb la Vilanovenca (2-0) El Nargó venç a Ribera d'Ondara (0-2) i se situa quart del seu grup
La Seu FC ha aconseguit un valuós empat (2-2) al camp d'un dels millors equips de Segona Catalana, l'Albi. Un penal transformat per Rubén en temps de descompte, i protestat per l'equip local, va permetre sumar un punt que deixa l'equip urgellenc en desena posició.
L'Organyà es troba just per sota a la classificació, amb 24 punts, després de perdre al camp del tercer classificat, el Mollerussa, per un clar 4-1.
A Tercera Catalana, l'Oliana també ha perdut, en aquest cas amb un rival directe com és la Vilanovenca, per 2-0. Els olianesos segueixen avantpenúltims amb 13 punts. El Coll de Nargó és l'únic equip local que ha guanyat, a Ribera d'Ondara (0-2) i puja fins al quart lloc de Quarta Catalana, amb 24 punts
