Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Visita de Carles Puigdemont a la Seu

Visita de Carles Puigdemont a la Seu

El president de la Generalitat es reunirà aquest divendres amb representants de l'Ajuntament, entitats locals, la Fundació Sant Hospital i el Consell d'Alcaldes de l'Alt Urgell. Prèviament, el cap de l'executiu també visitarà la Cerdanya
Carles Puigdemont (ACN/Núria Julià)
03/03/2016 17:30

El president de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont, serà aquest divendres a la Seu d'Urgell. A 2/4 de 6 de la tarda, Puigdemont serà rebut a l'Ajuntament per l'alcalde urgellenc, Albert Batalla, i la resta de regidors del consistori. Després d’una breu reunió amb els portaveus municipals, anirà a la Sala de plens, on saludarà els representants d’entitats del municipi i els treballadors del consistori.

Més tard, cap a un quart de 7, el cap del Govern té previst fer una visita al Sant Hospital i reunir-se amb el Patronat de la Fundació del centre sanitari, en una trobada en què també hi participarà el conseller de Salut, Toni Comín. La primera visita institucional de Puigdemont a la Seu  finalitzarà amb una reunió, a 2/4 de 8, amb el Consell d'Alcaldes i els consellers comarcals, encapçalats pel president del Consell Comarcal de l'Alt Urgell, Jesús Fierro.

Inauguració de l'aparcament del Museu Cerdà

L'estada a la Seu forma part d'una jornada en què Carles Puigdemont visitarà també la Cerdanya. Al migdia, Puigdemont es trobarà a l'Ajuntament de Puigcerdà amb l'alcalde de la vila, Albert Piñeira, i la resta de membres del consistori, amb els quals inaugurarà el nou aparcament del Museu Cerdà, amb capacitat per a 200 vehicles, que connecta amb el casc antic mitjançant un ascensor. L’obra, que ha consistit en l'ampliació i coberta de l'espai d'estacionament ja existent, ha suposat una inversió d’1.120.000 euros per part del consistori puigcerdanès per garantir un accés fàcil amb cotxe fins a la zona comercial de la vila. I a primera hora de la tarda, el cap de l’Executiu es reunirà amb el Consell d’Alcaldes de la Cerdanya i visitarà les obres de remodelació del parc de bombers voluntaris d'Alp, juntament amb l'alcalde del municipi i president del Consell Comarcal, Ramon Moliner.

D'altra banda, aquest dissabte el president del Govern es trobarà amb els regidors dels ajuntaments de Sort i Rialp, acompanyat del conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, i participarà del Consell d'Alcaldes del Pallars Sobirà, encapçalat per Llàtzer Sibís. També visitarà l'empresa de Rialp Fustes Sebastia, especialitzada en la construcció de cases de fusta d’alta eficiència energètica.

Mostrar formulari de contacte