Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Xavi Rey i Xavi Codina guanyen el Torneig de Dobles d'Oliana

Xavi Rey i Xavi Codina guanyen el Torneig de Dobles d'Oliana

David Fisas segueix encapçalant l'Open Alt Urgell i Cati Cerdà ocupa el primer lloc femení. La setmana vinent se celebrarà la prova de dobles de la Seu

Torneig de Dobles d'Oliana 2016
Torneig de Dobles d'Oliana 2016
19/07/2016 09:15

Xavi Rey i Xavi Codina han estat els guanyadors del Torneig de Dobles d'Oliana, que es va celebrar aquest cap de setmana passat a les pistes de la zona esportiva municipal olianesa, organitzat pel Club Tennis Seu. Després d'aquesta competició, i del final de la Lliga Set d'Urgell, ja només resten sis torneigs per completar la temporada.

De moment, el rànquing de l'Open Alt Urgell 2016 l'encapçala David Fisas (2.730 punts), seguit de Jordi Carrascal (2.685) i Gerard Cano (2.170). Cati Cerdà és la primera classificada femenina (1.680 punts), per davant de Mireia Alba (748) i Martha Lilly (683). L'open compta amb prop d'una quarantena d'inscrits que han participat en algun dels torneigs que hi estan inclosos.

Les properes cites seran el torneig de Dobles de la Seu, els dies 30 i 31 de juliol, i el torneig de Festa Major de la Seu, el 27 d'agost.

Mostrar formulari de contacte