Xerrada de 'coaching' sobre la por i el control, amb Pep Farràs
L'assessor urgellenc explicarà com es poden combinar aquests dos elements de la vida sense que esdevinguin negatius La sessió serà aquest dijous a les 8 del vespre a la Sala de la Immaculada
L'assessor de 'coaching' Pep Farràs oferirà aquest dijous, a les 8 del vespre a la Sala de la Immaculada, una xerrada motivacional sobre la por i el control com a elements per assolir la felicitat.
La sessió proposada per Farràs parteix de la base de la relació que s'estableix entre aquelles coses que ens fan por i aquells elements de la vida sobre els quals en tenim el control. Així, es plantejarà com els dos elements poden unir-se perillosament i provocar un patiment vital.
La conferència vol servir per conèixer com es pot evitar aquelles pràctiques que poden resultar nocives. Pep Farràs està especialitzat en Executive&Life Coach, mètode utilitzat per millorar la motivació i la satisfacció tant en l'àmbit personal com en el professional.
